×

Sourcing

Binnen Sitech hebben we een bewuste keuze gemaakt om SAP Ariba te gebruiken binnen het P2P (Purchase to Pay) proces. Hieronder enige toelichting hierover.

We hebben een systeem gekozen waarbij we zochten naar efficiency bij zowel Sitech als bij u als leverancier;

Tijdens de optimalisatie van onze processen hebben we gekozen om deze te bewerkstelligen middels de implementatie van SAP Ariba.

Met de keuze van SAP Ariba hebben we het “Grootste business netwerk” en  “Best in Class cloud procurement  systeem” gekocht in de markt. Hierdoor is de aansluiting bij onze supplier netwerk het grootst. Kans is groot dat u reeds op het Ariba netwerk bent aangesloten.

Door gebruik te maken van het ASN gaan we eenvoudiger en efficiënter informatie uitwisselen van bestelling tot en met facturatie. Hierin zijn er drie soorten uitwisseling mogelijk:

  • Handmatig (Light Account)
  • Semi automatisch (Full Enablement)
  • Volledig geïntegreerd (Integrated)

Het betekent dat vanaf heden leveranciers inkooporders van Sitech zullen ontvangen via het Ariba Supplier Network.

Ook het retour sturen van een orderbevestiging en/of factuur gaat dan via het Ariba Supplier Network te geschieden. De huidige manier van uitwisselen van orders en facturen komt hiermee te vervallen.

E.e.a. is ook te lezen in onderstaande instructie(s).

Korte instructie

Link naar Ariba support pagina

Veel gestelde vragen

Support via Teamviewer

Deel deze pagina

Inschrijven voor onze digitale nieuwsbrief



Vul uw gegevens in: